Saturday, October 22, 2011

Amira Farhana

Engkau bintang hatiku
Sinar yang terindah untukku
Engkaulah insan yang ku kasihi
Teman yang amat ku sayangi
Amira Farhana

Tak pernah aku menduga
Kau kan meninggalkan aku
Sendirian sepi di sini
Biar ku berduka begini
Amira Farhana

Kini ku sunyi menangisi
kau tiada lagi disisi
Ku teramat merindui
Senyuman daripadamu kasih

Mengapa kau pergi
Di saat ku masih perlukanmu
Ingin sekali ku tangiskan duka ku
Namun pada siapa ingin ku curahkan

Mahu sekali ku luahkan lara ku
Namun siapakah yang bisa mendengarnya
Ingin jua ku raungkan sepiku
Biar lenyap rinduku padamu
Amira Farhana

Tersedar aku dari lamunan
Aku berada di pusaramu
Tiada gunanya ku tangiskan lagi
Pemergianmu Amira Farhana

Kini aku mengerti
Pergimu untuk selamanya
Tak mungkin kau kembali
Amira Farhana

0 ulasan:

Post a Comment